The Fact About بیماری زونا مرگ That No One Is Suggesting

Wiki Article

روانشناس برای درمان پارانوئید کلیه علائم فرد را با دقت بررسی می‌کند.

داروهای تزریقی، شامل کورتیکواستروئیدها و بی‌حس‌کننده‌ها

شخص تصور می‌کند که شخصی قصد آزار و صدمه رساندن به او را دارد.

با داروساز یا پزشک خود درباره‌ی مزایا و عوارض جانبی داروهایی که برای شما تجویز می‌شوند، صحبت کنید.

۱۰:۰۰ منو فوتر

لکه‌های قرمز، خارش و حباب‌های پر از مایع رشد می‌کنند و این کار را به مدت سه تا پنج روز ادامه می‌دهند. ​

محل بثورات زونا می‌تواند متفاوت باشد. اگرچه این عارضه ممکن است تقریباً در هر نقطه از بدن ظاهر شود، اما بیشتر آنها روی نیم تنه بالای بدن و صورت (از جمله چشم، گوش، دهان و کمر) اثر می‌گذارند. این بثورات مشخصه به صورت نوار مانندی هستند که فقط در یک طرف بدن (راست یا چپ) تأثیر می‌گذارند و معمولاً از خط میانی کمر عبور نمی‌کنند.

[۴] وارد کردن اتهامات غیرواقعی و عدم اعتماد معمولاً از دیگر نشانه‌های پارانویا است.[۵] به عنوان مثال، حادثه ای که اکثر مردم به عنوان یک حادثه یا تصادف تلقی می‌کنند، از منظر یک فرد پارانوئید ممکن است توطئه تصور شود.[۶]

گاهی اوقات درد می‌تواند شدید و ناراحت کننده باشد و احتمال بروز نورالژی پس از هورمونی با افزایش سن افزایش می‌یابد. این درد مزمن پس از تبخال، گاهی منجر به افسردگی و ناتوانی می‌شود.

صفحه‌هایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند بیشتر بدانید مشارکت‌ها

پرتودرمانی یا شیمی‌درمانی که مقاومت بدن را در برابر بیماری‌ها کاهش می‌دهند

بسیاری از حکام مستبد، به پارانویا مبتلا بوده‌اند. برای مثال استالین نمونه بارزی از شخص پارانویا بوده‌است. با اینکه استالین دائماً دچار توهم توطئه علیه خودش بود، این مورد می‌تواند سؤال خوبی را به وجود بیاورد. استالین، علائم بیماری زونا در واقع دشمنان زیاد داشت اما در عین حال دچار توهم توطئه هم بود و فکر می‌کرد اطرافیانش دائماً مشغول دسیسه چینی علیه او هستند.

به منظور تشخیص پارانوئید، روانشناس علائم و سابقه پزشکی فرد را به دقت بررسی می‌کند. همچنین روانشناس یک معاینه فیزیکی برای بررسی سایر شرایط پزشکی انجام می‌دهند.

در موار نادر، ممکن است بیماری شینگلز با عارضه همراه باشد. این مشکل به‌ویژه در افرادی دیده می‌شود که سیستم ایمنی ضعیفی دارند. عوارض احتمالی عبارتند از:

Report this wiki page